The Souvenir
Julie is a young film student struggling to find a firm direction in life when she meets Anthony. An intense romance blossoms between them, but as the relationship develops it becomes clear that Anthony is not being completely honest, and that this could have devastating consequences for them both.
British master Joanna Hogg delves into her own memories for this staggering work of heartbreaking intimacy. At once an alluring and shattering study in privilege, artistic creation, and first love, The Souvenir features revelatory performances by Honor Swinton Byrne, Tilda Swinton, and Tom Burke.