Rabah Ameur-Zaïmeche plays one of the world’s great outsiders—Jesus’ disciple Judas—in this Algeria-set revision of the famous Biblical tale. Shining a more compassionate light on Judas than others before him, the film rethinks the last days of Jesus from the perspective of his closest follower.