The Story of Richard O.
Paris, August: Driven by his lust, Richard O. explores the sinuous mysteries of eroticism and the women who populate the summer months.
Mathieu Amalric has, time and again, proven himself an actor unafraid to take risks—a quality of his essential to this rather experimental film, tracing a network of his character’s sexual relationships all around Paris, exploring his development from one graphic sex scene to the next.