The Strange Little Cat
Never mind the curious marmalade cat who ambles in and out of frame: the people here are just as peculiar. Choreographing all the hustle and bustle of a household into an intricate symphony of family life, Ramon Zürcher earned glowing comparisons to Jacques Tati for this impressive first feature.