It’s summer. Philippe is driving with his friend Aurélien and his nine-year-old son, Balthazar. No one gives a damn about the people on vacation, highway rest stops, or the August light, and that dismays Philippe. He wants to leave this world, but Balthazar holds him back.
In Emmanuel Marre’s sun-kissed short—winner of the prestigious Prix Jean Vigo—summer tastes of ripe fruit, salty seawater, and bittersweet ennui. Heading for the scenic South of France, this spirited road trip glows with the warmth of unexpected friendship, as kids and adults trade life lessons.