The Sun Behind the Clouds: Tibet's Struggle for Freedom
This film follows the Dalai Lama during the 2008 protests in Tibet, the Beijing Olympics, and the breakdown in talks with the Chinese government. Fifty years after the fall of his country, a rift between the Dalai Lama’s efforts for peace and the growing impatience of younger Tibetans becomes clear.