The Territories
After the attack on Charlie Hebdo, Ivan, a young film producer and self-proclaimed “frivolous” son of a prominent Argentine journalist, sets off on a journey to sites of contemporary geopolitical conflict.
A travelogue shot across multiple foreign countries, this docu-fiction from Argentinian producer Iván Granovsky mixes family history with the fast-paced nature of world events. Playing with the rules of self-portrait filmmaking, The Territories is an offbeat, subtly crafted one-man adventure.