The Trip
When Steve Coogan is asked by The Observer to tour the country’s finest restaurants, he envisions it as the perfect getaway with his beautiful girlfriend. But, when she backs out on him, he has no one to accompany him but his best friend and source of eternal aggravation, Rob Brydon.