The Trouble with You
Police detective Yvonne, the widow of police chief Santi, a local hero, discovers that her husband was in fact a crooked cop. Determined to right all the wrongs he committed, she meets with Antoine, who was unjustly imprisoned by Santi for 8 years, leading to a troublesome sequence of wild mishaps.
Already one of the finest actors of her generation, Adèle Haenel (Portrait of a Lady on Fire) proves herself an effervescent comedic force in this part-satirical, part-screwball policier farce from Pierre Salvadori. Co-starring the star of Salvadori’s Priceless, Audrey Tautou!