The Truth
Cinema legend Fabienne is about to publish her memoirs. The version of her life in the book, however, is critiqued by her daughter Lumir, who visits Fabienne with her American husband and their daughter. Resentments eventually explode as Fabienne and Lumir confront the reality of their dynamic.