The Unknown Girl
Jenny, a talented doctor, refuses to open the door of her practice to a mysterious late-night caller. The next morning, she learns it was a girl who has been found dead, and the police have no way of identifying her. Guilt-stricken by the news, Jenny resolves to discover the name of the girl.
Injecting a dose of neo-noir into melodrama, the Dardenne brothers reinvigorate their signature moral intrigue with a daring detective film. Starring Adèle Haenel in an impressive lead performance, The Unknown Girl is never squeamish about probing French attitudes to race and immigration.