The Wackness
It’s the summer of 1994, and the streets of New York are pulsing with hip-hop. A lonely teenager named Luke Shapiro spends his last summer before university selling marijuana throughout the city, trading it with his unorthodox psychotherapist for treatment, while having a crush on his stepdaughter.