The Watchman
Haunted by absences and uncanny visions, Ali Cherri’s eerie short soon slips from an atmosphere of suspense into a more surreal realm. Making potent use of nightmarish imagery, the acclaimed Lebanese visual artist crafts a poetic allegory for the absurdity of conflict with poignant force and care.