The Wife Master
Shot in a vérité style, this irreverent comedy about green card marriages sharply critiques the homophobic intolerance within the Cambodian community and the absurdities of the immigration system in the US. While dealing with hefty topics, the film’s riotous performances make for a delightful watch.