Sara, a housekeeper involved in the black arts, shows her goddaughter, Elena, her grisly fate via a magic mirror: soon Elena will be murdered by her philandering husband, Eduardo. After failing to alter Elena’s fate, Sara exacts vengeance on Edoardo—by instructing his new bride about the occult.
With hints of Rebecca and Eyes Without a Face, Chano Urueta’s revenge chiller casts a terrifying spell with its mix of gothic aesthetics and eerie visual effects. Beware of strange footsteps in the night, ghostly apparitions, and sinister operation rooms: no one holds a grudge like a vengeful witch!