The World After Us
Struggling young writer Labidi is trying to publish his first novel after a small hit with a short story. While delivering food to survive and sharing a room with his friend, he gets caught up in a whirlwind romance with student Elisa, but is soon confronted with the realities of everyday life.
Love is sustained on a shoestring in this immensely sympathetic story of a young romantic with writerly aspirations but limited opportunities. With a delicate, effortless realism, Louda Ben Salah captures what it is to live both precariously and passionately in his subtly striking first feature.