There Is No Evil
A sharp criticism of the death penalty, Mohammad Rasoulof’s Golden Bear-winning film was secretly shot in defiance of his government, which considers his works to engage in propaganda against the regime. Overcoming any barriers, the Iranian auteur tells us a brave and impassioned moral tale.