There Is Nothing Called Home
A hypnotic descent into the fractured rhythms of thought, this experimental short animation unravels the illusion of safety we attach to belonging. Here, home is not a refuge, but a loaded metaphor for self-confrontation, which unfolds in an unsettling impression of looping psychological space.