There Will Be Blood
With a hair-raising orchestral score, stark cinematography, and powerhouse performances, this is an uncompromising, ultra-acclaimed American epic that fires on all cylinders. A titanic feat of filmmaking—the first collaboration of Paul Thomas Anderson and Daniel Day-Lewis.