This Is Not Berlin
The year is 1986, and World Cup fever has hit Mexico. 17-year-old Carlos doesn’t fit in anywhere: not in his family nor with the friends he has at school. But everything changes when he is invited to a mythical, underground nightclub where he discovers post punk, drugs, politics and sexual fluidity.
A heady plunge into the underground excesses of 1980s Mexico City, Hari Sama’s coming-of-age film roars with a youthful thirst for love, revolt, and the catharsis of art. Rebelling against the nostalgia for artistic hedonism, this subversive time capsule questions the ethics of the creative process.