This Is the End
In Hollywood, actor James Franco is throwing a party with a slew of celebrity pals. Suddenly, an apocalypse erupts, causing untold carnage and trapping Franco’s party in his home. As the world they knew disintegrates outside, cabin fever and dwindling supplies threaten to tear the six friends apart.