This Must Be the Place
Cheyenne is a fifty-year-old former rock star, who still dresses “Goth” and lives in Dublin off his royalties. When his father—with whom he wasn’t on speaking terms—dies, Cheyenne discovers his obsession to seek revenge for a humiliation of his past, and decides to pick up where his father left off.
After four films in Italy, director Paolo Sorrentino (The Great Beauty) heads to Dublin, Ireland—and later, New York City—for this, his droll English-language debut. Led by an engrossingly peculiar Sean Penn, and featuring a sublimely outré cameo appearance from Talking Heads’s David Byrne.