Those That, at a Distance, Resemble Another
An opening quote from Kiarostami’s Certified Copy establishes the conceptual agenda for this tactile study in conservation and replication. Jessica Sarah Rinland employs intoxicating formal schemes for her most ambitious project to date: an evocatively reflexive ode to hands-on artistic practice.