Those Who Go Those Who Stay
It is an intentionally unintentional gaze that allows for chance encounters, for stories and memories–leads that Ruth Beckermann follows across Europe and the Mediterranean. Nigerian asylum seekers in Sicily, drunk nationalists in Vienna, three veiled women trying to cross a busy road in Alexandria.