Three Identical Strangers
New York, 1980. Three 19-year-old strangers—Bobby Shafran, Eddy Galland, and David Kellman—discover that they are identical triplets who were separated at birth and raised by different families. However, their fairy-tale reunion sets in motion a series of events that unearths an unimaginable secret.
Can you imagine the shock of meeting a stranger who shares your face? Beginning with a magical reunion between long-lost triplets, Tim Wardle’s hit documentary takes a surreal turn that undoes the very foundation of their reality. A stranger-than-fiction true story that continues to boggle the mind.