Three Lives and Only One Death
Marcello Mastroianni stars as a man who shares four names and four personalities (which is the real one?). This mysterious figure is the link between four different, yet strangely similar, stories involving love, lust, crime and time.
In another brilliantly miasmic fantasia from Chilean exile and master storyteller Raúl Ruiz, the great Marcello Mastroianni stars in his second-to-last role. An incredible, shape-shifting story passed from one character to the next, each each step gets stranger and more delightful than the last.