Filmmaker Lars von Trier’s internationally acclaimed, cult classic series tells the story of a hospital built on top of the old bleaching ponds in Copenhagen, where evil has taken root and medical science faces a daily struggle with itself; where the Swedes curse the Danes, and the mysterious and inexplicable blend together in a mixture of horror and humor.