To a Land Unknown
Where broadcasters scaremonger about refugees, Palestinian-Danish filmmaker Mahdi Fleifel finds the humanity behind reactionary headlines. Empathetic but not sentimental, thrilling but never unnecessarily gritty or tawdry, this spin on the difficult dream of migration is gripping and real.