In 1940s São Paulo, Pedro’s tasked to retrieve his estranged brother André. André’s departure stems from a domineering father, an overly affectionate mother, and Pedro’s jealousy over the father’s favoritism. Further complicating matters is André’s unconventional relationship with their sister, Ana.
Hailed as one of the best Brazilian films of all time, Luiz Fernando Carvalho’s epic family saga stars a sensational Selton Mello as a prodigal son gripped by taboo desires. Weaving multiple timelines and cinematic styles, this brutal, beautiful masterwork is a powerful howl for personal liberation.