To the Wonder
After a whirlwind romance in France, Neil and Marina, a single mother, move to Oklahoma. But as Marina struggles to adjust to American life and their relationship fractures, Neil reconnects with a former flame from his past. Meanwhile, Marina befriends a priest grappling with doubts about his faith.
To the Wonder is Malick’s sensual evocation of a couple coming undone. The American impressionist boldly sets this adulterous drama in the present day, rooting his characters’ quest for harmony in our world’s precarious beauty. Starring Ben Affleck, Olga Kurylenko, Rachel McAdams & Javier Bardem.