Toll Booth
A quiet man who prefers plunging into his dream world rather than talking to people, Kenan is a 35 year old toll both clerk who lives with his father. His life, a humdrum routine between the three boxes in his life—home, shuttle bus, toll booth– will change with his move to a new toll booth plaza.