Tom at the Farm
Tom travels to the country for the funeral of his lover. There, he’s shocked to find that no one knows who he is, nor who he was to the deceased man, whose menacing brother soon sets the rules of a twisted game.
The prolific and precocious Québécois filmmaker Xavier Dolan directed the lesser-known but all the more accomplished Tom at the Farm, which pulls the strings of the psychosexual thriller genre with poignant and claustrophobic achievement. Starring Dolan in the lead role!