Touch Me Not
Billed as the most controversial Berlinale Golden Bear in history, Adina Pintilie’s fearless investigation of intimacy and sexuality persuasively invites the spectator to participate in its exploratory narrative. A treatise on bodies and our perception of the Other that won’t leave you indifferent.