Tout va bien
Directed by filmmaking duo Jean-Luc Godard and Jean-Pierre Gorin (under the name Dziga Vertov Group), Tout va bien offers a biting critique of capitalist culture in post modern France. Starring Jane Fonda and Yves Montand, this is a playful, rule-breaking look at the leftist struggles of the time.