Trafic
The bumbling Monsieur Hulot takes to Paris’s highways and byways. He is hired as the design director of an auto company and accompanies his new product—a camping car outfitted with absurd gadgetry—to an auto show in Amsterdam. But for M. Hulot, the journey to the show will be a bumpy ride.
Jacques Tati’s final outing as M. Hulot, Trafic continues where Playtime left off. This time using a seemingly never-ending voyage from A to B as his playground, Trafic is a similarly sharp, ambitious parody of the chaos of modern life, highly stylized and tempered by Tati’s masterful hand.