Train Again
Set to the relentless industrial rumble of train tracks and film leader, the latest film from the Austrian master of the avant-garde mounts a frenetic, flash-framed tribute to early cinema’s love affair with trains. All aboard a phantasmagoric journey into the flickering mechanics of moving images!