Transylvania
Zingarina arrives in Transylvania, in the heart of Romania, searching for the man she loves. Accompanied by her friend Marie, who watches over her jealously, Zingarina throws herself headlong into her quest for love and lets herself be carried away by this country that fascinates her so.
Tony Gatlif has become renowned for bringing gypsy culture to cinema, and delivers with Transylvania another drama filled with joyful scenes of Romany celebrations, as well as moments of heartfelt drama. A dizzying road movie, it stars Asia Argento and Amira Casar as travelling buddies.