Trash Humpers
Nashville, US. A gang of elderly degenerates spends their days and nights roaming empty backlots and alleys and wreaking havoc. They film one another on a VHS camera as they grind on garbage cans and trees, befriend various eccentric locals, drink heavily, and indulge in orgies.
A one-of-a-kind anarchic cinematic nightmare set in the forgotten spaces and backlots of Nashville. With nothing but a video camera and some unforgettable make-up effects, Harmony Korine delivers a poetry of American chaos that you’re unlikely to ever forget.