Tristana
When young Tristana’s mother dies, she goes to live with her guardian, the libertine aristocrat Don Lope, who quickly takes advantage of her. But as she grows older, Tristana starts to find her voice and seeks independence. She begins an affair with artist Horacio, much to the dismay of Don Lope.