Tromeo & Juliet
Cappy Capulet and Monty Que are business partners in a pornographic film deal. Their respective offspring, Juliet and Tromeo, get married and travel through Manhattan’s underground in search of love, violence, and the American Way.
Lloyd Kaufman returns to the director’s chair with what might be the most inspired adaptation of Romeo and Juliet cinema has seen. Set in the bygone world of 1990s New York City, the romanticism and heart of Shakespeare’s masterpiece is turned inside out in Troma’s beautifully tasteless rendition.