Trouble Every Day
Shane and June Brown are an American couple honeymooning in Paris in an effort to nurture their new life together, a life complicated by Shane’s mysterious and frequent visits to a medical clinic where cutting edge studies of the human libido are undertaken.
One of the luminaries of the contemporary arthouse, Claire Denis makes her own version of a vampire tale in this elliptical, sensual film of disease and desire. Loaded with mystery and tactility, Trouble Every Day stars Béatrice Dalle and Vincent Gallo with an intense score by Tindersticks.