Martín Rejtman’s comeback 11 years after The Magic Gloves did not disappoint. Taking a suicide attempt as the starting point and surprising us at every turn, the film is a fascinating and subversive exercise in comedy: its sophisticated storytelling, dark humor and deadpan beauty are just genius.