Two Lives
A dark chapter of history that connects Norway with Nazi Germany unexpectedly resurfaces in the everyday life of a woman whose identity hides disturbing secrets. With excellent performances from Juliane Köhler and Liv Ullmann, this unusual espionage thriller is both eye-opening and stirring.