Two/One
Kaden is a world-class ski jumper in Canada, pining for a lost love. Khai is a corporate executive in Shanghai, drawn to a new coworker with a secret. The two men go about their lives, without knowing that they are connected.
Do you ever feel like there’s somebody out there, on the other side of the world, who feels how you feel? Prized advertising director Juan Cabral’s mesmerizing debut feature explores the invisible threads that connect us, finding a potent metaphor for the strange, globalized planet we inhabit.