Typhoon Club
Junior high schoolers cut loose while waiting out a storm in Shinji Sōmai’s cult film, dancing in the driving rain and venting their teenage angst. This immersively elemental film suspends its classmates in limbo, between waking dreams of freedom and the agonising postponement of futures unknown.