A compassionate young officer, Lieutenant DeBuin, is given a small company to find him and bring him back; accompanying the troop is McIntosh, an experienced scout, and Ke-Ni-Tay, an Apache guide. 2nd ALDRICH film on the same theme, after Apache (1954) starring also Burt LANCASTER.