Two prisoners in complete isolation, separated by the thick brick walls, and desperately in need of human contact, devise a most unusual kind of communication.
The controversial writer and outcast Jean Genet made only one film in his lifetime yet its impact on underground and independent filmmakers has been incalculable. This sexually graphic and profoundly liberating work, which was infamously declared obscene, is a poetic paean to homoerotic desire.