Under the Sand
Marie and Jean have been happily married for years and are on holiday in Western France. As is their custom, they spend their holiday in a cottage on the coast. When her husband goes swimming and, after a brief afternoon nap, Marie wakes up, she finds that her husband has not returned.
François Ozon’s breakout hit Under The Sand re-introduced the world to the austere yet irresistible enchantment of actress Charlotte Rampling. A psychological mystery as gripping and elusive as Repulsion and The Vanishing, it remains one of the great arthouse films of the 2000s.