Under the Sun
With typically deadpan poise, Vitaly Mansky takes an unprecedented peek behind the curtain of North Korean totalitarianism in this breathtaking exposé. Sneaking unapproved footage past their government minders, the filmmakers capture vanishingly rare evidence of a meticulously stage-managed society.