United Trash
Christoph Schlingensief’s ultra-provocative cinema might be one of the most virulent attacks on political correctness. Excessive, offensive, and grotesque, this farcical political comedy starring Udo Kier is a radical criticism of racism, the United Nations, and the Nazi remnants of German society.